18 de febrero de 2011

TRUC

Hola,  em dic Truc i som un ca rater, al igual que el meu nom, sa meva vida ha canviat molt aquest darrers mesos, he passat d'estar lligat davall un tractor a viure alloure en es pati de sa foto.

Suposadament havien de portar-me habitualment de caça, però el meu antic amo estava molt ocupat i al final poques vegades sortiem.




Ara em porten de passeig sempre que poden, i fins i tot  he anat algunes vegades a córrer per la platja, escenari que desconeixia totalment.
Que bé m'ho passo !


Estic feliç amb els meus nous amos ,  no puc aturar-me de jugar i córrer
 
 



Si tot això no fos suficient per estar feliç, a més tinc  'companyia',  es diu Beltza una pastor belga, educada en el millor col·legi, que m'ensenya comportament i estic aprenent moltes coses. 


[ Feb-2011]

0 comentarios:

Publicar un comentario

Entradas más vistas

Licencia Creative Commons
REFERENCIAS Y LECTURAS por G.Garcias se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Atribución-Sin Derivadas 3.0 Unported.